Indkaldelse til ordinær generalforsamling torsdag den 18. april 2024

Torsdag 18. april 2024,  kl. 15:00 - 18:00

Kemisk Institut, Aud. I

GENERALFORSAMLING

Der indkaldes herved til ordinær generalforsamling torsdag den 18. april 2024, jf. nedenstående dagsorden, der er fastsat under henvisning til foreningens vedtægter. Se evt. hjemmesiden www.nestor.au.dk.

HYGGE, FOREDRAG OG GENERALFORSAMLING

15.00 til 16.05 Kaffe/te med napoleonskage i Kemisk Kantine

16.10 til 17.10 Foredrag i Kemisk Auditorium: Ole Knudsen - UFOer, UAPer eller bare tallerkener een gang til?

Ole Knudsen er kommunikationsmedarbejder på Aarhus Space Centre og har fulgt med i UFO-sagen siden midt i 60’erne. Han er skeptisk over for emnet, men kan da i hvertfald fortælle, hvor de flyvende tallerkener kommer fra …….

Resume

Det bobler op igen-igen med nye udsagn og rygter om UFOer, eller UAPer, som de nu skal kaldes. USAs forsvar og regering udtaler sig officielt, men nærlæser og nærlytter man til de forskellige officielle kilder fra USA, finder man ud af, at man derovre nu er ved at være nået til de erkendelser, som danske UFO-interesserede nåede allerede i løbet af 1970'erne - at langt over 90% af rapporterne kan opklares som noget kendt! Så er der noget om det denne gang, eller kører vi blot endnu en gang rundt i UFO-karrusellen

17.10 til 18.00 Generalforsamling.

Af hensyn til bestilling af kaffe/te og kage vil vi gerne vide, senest torsdag den 11. april, hvor mange der kommer. Besked pr. mail til aase.sorensen@me.com.

Vær venlig at betragte en tilmelding som bindende, da foreningen skal afregne efter antallet af tilmeldte deltagere.

ORDINÆR GENERALFORSAMLING

DAGSORDEN:

1. Valg af dirigent og referent

2. Bestyrelsens beretning om foreningens virksomhed.

3. Kassererens fremlæggelse af det reviderede regnskab 2023, vedlagt.

4. Fastsættelse af kontingent for 2025. Bestyrelsen foreslår 200 kr.

5. Forslag. Forslag bedes sendt til bestyrelsen senest den 4. april 2024.

6. Valg

• Formand: Erik Meineche Schmidt. Modtager genvalg.
  • 2 bestyrelsesmedlemmer: Viggo Nielsen og Aase Sørensen Begge modtager genvalg.
  • 2 bestyrelsessuppleanter: Jytte Kragelund og Susanne Bødker. Begge modtager genvalg.
  • Revisor: Finn Pedersen. Modtager genvalg.
  • Revisorsuppleant: Henning Mogensen. Modtager genvalg.

7. Eventuelt

Samtidig gør vi opmærksom på, at det er det enkelte medlems ansvar, at stamoplysninger i ForeningLet ajourføres. Især er det vigtigt, at ændringer i mailadresser rettes, da man ellers risikerer ikke at få tilsendt indbydelse til foreningens arrangementer. Vi vil også gerne have ajourført mobilnumre, da det har vist sig vigtigt, at vi også via SMS kan komme i kontakt med vore medlemm. Du går ind via Nestor.au.dk - medlemskab - og retter dine stamopysninger. Bed eventuelt om nyt password, hvis du ikke kan huske det tidligere benyttede.

Med venlig hilsen og på gensyn den 18. april.

Erik Meineche Schmidt, formand

Parkeringslink: https://parkcare.parkzone.dk/Link/?2f594937505844764e5934752f45737a46536e623131534f337736316b596b51